hemma efter läkarbesök

Kom precis hem efter att ha varit hos doktorn. Tror det är 4:e gången jag är där nu för mina eksem och dom har sagt att det är olika saker varenda gång, helt otroligt. :O Denhär gången skickade dom iaf vidare mig till en riktig hudläkare som jag förhoppningsvis ska till denhär veckan, eller åtminstonde nästa. Är så trött på dessa fula eksem och allt kliande, nu vill jag bara bli av med dem! :(

Läkaren skrev iaf ut några tabletter till mig som jag ska ta som man tydligen kan bli jätte trött och dåsig av? Och som drar ner ens prestationsförmåga och som även kan ge yrsel. Känns inte som att jag kommer va på topp de kommande dagarna med andra ord. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0