Emilia is in tha house jao

Här är en bild på oss från förra fredagen!
Hallu alla 100 000 tals läsare!!

Nu har jag fått i uppdrag att gästblogga på lovisas blogg, tänkte att jag kan berätta lite om henne. jag HATAR lovisa lindkvist..haha soja, hon är skön och vi har en grym grej planerat...typ..kommer bli askul iaf!

Nej men jag kan berätta ett roligt minne kanske, hmm, jo för ett tag sedan, i ettan så var lovisa minst sagt en helt annan person hehe.  Iaf så hade vi en helt vanlig geografi lektion då hon fick för sig att "bli utkastad" så hon käftade emot vår lärare ett bra tag. Bl.a använde hon en metod att spela upp ett ko-ljud som kom från nån leksak, detta gjorde vår lärare galen. Och det är därför Lovisa än idag kallas för vår Klass-ko-mamma!!
Den ni! HAHA saknar de gamla dagarna...

Nej nu har jag inget mer att säga. Jo, det här var mitt allra första blogginlägg jag gjort i mitt liv, historiskt ögonblick..antagligen kommer det vara det sista jag gjort också.

Puss på rumpan // Emilia the best





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0