valvakan

Vuxen poöng till mig! Jag sitter och tittar på valvakan och det är faktiskt riktigt intressant. Men jag undrar lite hur svenska folket tänker när de röstar in sverigedemokraterna i riksdagen, det är nästan lite pinsamt! Men en sak håller jag med SD om, att man inte kan ta in hur många invandrare som helst utan man måste ha resurserna till att kunna ta hand om dem också annars tycker jag att det är elakt mot dom att ta hit dom om dom endå inte får den hjälpen dom behöver....

Vill bara tillägga att Mona Sahlin kan gräva ner sig själv!

lovisalindkvist


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ellerhur är det sjukt att folk vill ha in SD i Riksdagen. Det är ju tragiskt. Man undrar vad folk har för fel i huvudet!!!

2010-09-20 @ 16:23:01
URL: http://madeleineelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0