9 september

hej bloggen!

Är hemma idag också men febern har lagt sig lite vilket är skönt! Igår var jag som sagt och hämtade mina linser och hittils funkar dom hur bra som helst. Åt även med johanna på nancys vilket var mums sen gick vi runt och tittade lite och efter ett tag satte vi oss nere på nancys lounge (stavning?) och drack chailatte och åt kladdkaka med grädda det satt jävligt fint måste jag säga!

Nu funderar jag på att resa mig upp ur sängen och städa mitt rum för det ser verkligen förjävligt ut! Ligger kläder utspritt över hela golvet och min garderob är överfull kanske borde rensa ut lite kläder där ifrån också.... Om jag nu orka lyfta min röv ur sängen. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0