16 september 2010

Idag har det varit en hemsk dag! Började med att jag vaknade halv 6 imorse och kunde inte somna om så låg kvar i sängen och stirrade i taken ungefär en timme galet nice. Sen när jag går upp och tittar ut vad ser jag då, jo det REGNAR vad är det för jävla land vi bor i det regnar typ varannan dag jag börjar bli så trött på det..

Missade nästan bussen imorse också vilket inte gjorde dagen så speciellt mycket bättre, och att vi började med ett seminarium i skolan var inte heller det bästa men jag kan trösta mig själv med att det iaf gick okej.. Efter det hade jag håltimme i 3 timmar, kul var bara att sitta kvar i skolan för hade knappats hunnit hem hit och sen tillbaka. Jag, Lovisa & Kajsa lirade lite bubble trouble vilket är grymt nice synd att man blir så jävla arg när man förlorar bara..

Jag har varit en galet trött tjej idag också, somnade i en fotölj på min rörligabild lektion och när jag kom hem somnade jag i min älskade säng och sov nästan 3 timmar men jag är fortfarande trött? undrar vad fan det är med mig alltså.. Har galet ont i ryggen idag också men det känns bättre nu än igår iaf vilket är bra.. Känns som attjag bara klagat i dethär inlägget men idag har det varit en sån dag så det får ni leva med. Skulle vilja kasta denhär dagen i papperskorgen om det gick...

Måste tillägga att det ska bli galet skönt med helg imorgon och ännu skönare är det att vi är lediga på måndag. Ska nog ta det lugnt i helgen känns verkligen som att jag behöver det..


Ina, jag & alexandra i somras. ni gör mig glad!

lovisalindkvist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0