lördag


Idag har Lovia varit en riktigt duktig tjej! Jag har varit nere på gymmet och tränat var hur länge sen som helst nu. Johanna den jäveln har ju svikit mig och inte köpt ett nytt gymkort när hennes tog slut så nu har jag fått dragit ner min mami dit för tråkigt om fan att träna själv. Så nu känner jag mig iaf riktigt duktig! Jag och mamma har till och med gjort upp ett träningsschema, känns som att det kommer bli svårt att hålla det men jag ska iaf göra så gott jag kan.

Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig i min säng och titta på en film, om åsnor kanske det vore rätt roligt. Sen ska jag tjata iväg mina föräldrar till skopunkten för jag vill ha nya skor och har sett ett par skitsnygga där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0