dessa jävla rubriker

hej bloggen! 

 

Denhär dagen skulle jag vilja kasta i papperskorgen, om det nu funkade så. Började med bussjäveln i morse och dethär äckliga sverige vädret. I skolan var det inte bättre heller, hade idrott gjorde illa benet så nu har jag en bula på mitt smalben och det gör ont som fan sen hade jag matte, den var helt okej & jag trodde aldrig att jag skulle säga dethär men matte B är fan kul!


bild från i somras

Nu ska jag sova en liten stund sen dra vidare till stallet. Står bommar på schemat idag & jag tror att jag ska sitta på den fin fina hästen robyn, jag hoppas på det iaf! Hoppas att det går bra också så att det finns något possitivt med denna dag!
lovisalindkvist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0