26 oktober 2010

hej bloggen

blev ingen uppdatering igår vilket beror på att det var en jävla skit piss åsne dag! Började med att på morgonen när jag skulle pallra mig ner till bussen så kom jag efter halva vägen på att jag hade glömt mina busskort hemma och dum som jag är tror jag att jag ska hinna ner till bussen och springa in och köpa en biljett, tror ni jag hann? svar nej. Så det var bara att pallra sig hemmåt igen. När det var dags att ta nästa tåg så kändes allting bra fram tills jag fick reda på att tåget var försenat, ska fan ta och kasta skiten i soptunnan! Det blev tillslut 50 minuter försenat och när jag väl kommer fram till strängnäs så går det ingen buss till skolan så jag va tvungen att gå, as jobbigt! Men kvällen slutade iaf bra, drog ner till gymmet med världens bästa mami.

Just nu sitter jag i skolan, börjar inte förens om 40 minuter, känns som att jag kommer sitta och nörda facebook under tiden. Ikväll så ska jag och världens bästa Johanna hoppa hest. Hon kommer för övrigt hem ifrån frankrike idag, om jag har saknat henne!


snel hest


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0