15 november 2010

eeeeeeh tjaaa, saknat mig? ah förstår det. skämt åsido.

min data är fortfarande pajj, eller datan är inte pajj men min laddare har gått sönder och har inte orkat beställa en ny än. eller vet snarare inte vartifrån man beställer en och har inte orkat kolla upp det. Min pappa är rätt så elak får inte låna hans data men nu har jag snott den endå, han tror att den ska gå sönder när jag är inne på facebook, hm han är lite knasig.

Nu ska jag fortsätta att titta på tv, CSI. En tjej blev nyss uppäten av en haj, usch riktigt äckligt. Imorgon är jag ledig också om nån ville veta, det ska bli as skönt!


jag gillar denhär bilden, man blir typ glad av den.

lovisalindkvist

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har man inte facebook så känner man sig utanför. :P

2010-11-17 @ 14:12:27
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0