nice dag

Åker till göteborg imorgon och ska stanna där över helgen vilket ska bli riktigt roligt, får träffa min morbror, mina kusiner och min mormor och morfar jag har saknat dem så. Känns som att jag skulle behöva börja packa lite men jag orkar verkligen inte skulle behöva städa mitt rum också men det orkar jag ännu mindre..

Skolan idag var iaf nice hade en lång dag men typ inga lektioner, hade håltimme i 2 timmar och då somnade jag och alexandra i en soffa och det var kosigt. Skulle haft mitt historiaprov också men efetersom att jag är så otroligt bra på prov ..inte.. så får jag skriva den som en uppsats istället och det gjorde mig typ jätte jätte glad!

Och justeja eftersom att jag är så otroligt bra på matte ( har inte fått g på ett enda prov ) så kommer jag ha femhundrasjuttielva omprov nu innan sommarlovet och det känns ju bra, eller inte. (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0