natti bloggen

jag är med och tävlar om en Iphone på dennism´s blogg! :)

http://admin.nextinfashion.se/dennism/2010/05/07/tavling-vinn-iphone-3gs/#comment-1294


jag vill ha – sommarlov, godis & min födelsedag
min senaste kyss – var med en idiot
jag lyssnar mest på – det jag vill höra
jag pratar - helatiden
jag gillar inte - skitsnack & fjortisar
min första riktiga kyss – kommer jag inte ihåg
jag avskyr när folk – inte är som man förväntade sig
kärlek är – hestar
jag älskar – mina fina vänner
jag  kommer alltid att – vara den jag är
sist jag grät var – förrgår kväll
min mobiltelefon är – råsa & dum
när jag vaknar på morgonen – tänker jag "varför fan finns skolan"
innan jag går och lägger mig – måste jag alltid fixa till mina kuddar
idag har jag – inte gjort ett jävla skit
just nu tänker jag på - hur fruktansvärt trött jag kommer vara imorgon
ikväll ska jag sova
i morgon kommer jag – att vara död om jag inte sover snart

jag är med och tävlar om en Iphone på dennism´s blogg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0