It's nice baby

Hej min najjsiga blogg!

Dagen idag har varit as nice, skolan var till en början fett chill vi hade någon tema dag & sen glodde vi på en film som var jätte hemsk! Efter skolan drog jag till stan och träffade min coola och älskade vän johanna, vi skulle egentligen gymmat men jag orkade inte och det var en jävla tur det för vi var galet trötta efter ridningen...


johanna hittade ett par söta trosor, HAHA!

Lite stor BH, kanske?


Ridningen idag gick grymt bra för att vara mig ehehe, hade Robyn och det är 4 gången jag rider henne nu och de känns bättre bara och bättre för varje gång. I helgen ska vi tävla och jag vill inte börja så högt med tanke på att jag bara hoppat henne en gång innan så vi startar på 80 cm och om det går bra kör vi högre nästa gång!


Söt Hest

Söt Hest igen, ful min...

Söta Hestar

Söta Hestar igen

Nu ska jag chilla sen sova. Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0