duktig polle

Idag har jag och johanna hoppat hest och det gick verkligen jätte bra jag är super nöjd! Var som sagt andra gången jag hoppade Robyn idag och det var också våran första tävling tillsammans..
Allt känndes klockrent tills jag kom till dom två sista hindrena, på hinder nummer 7 hann jag inte riktigt med att svänga så hann inte alls med i språnget & det måste sätt riktigt roligt ut. Sen efter som att hinder nummer 7 blev som det blev så kom jag helt fel på hinder nummer 8 också men då hann jag iaf med över språnget.. Så förutom de två missarna gick hon helt klockrent, jag är supernöjd.





( bilderna är tagna ut en film därav kvalitén ;) )

Nästa tävling är i juni och då satsar vi på en högre klass för det här var hur enkelt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0