snel hest


Kom precis hem ifrån stallet, red världens sötaste hest Maverick hetter den "lilla grå". Har bara ridit den en gång innan och det var förra veckan, då övade vi på bommar men idag hade vi hoppning och det gick hur bra som helst han var helt underbar hihi hur gullig som helst.
trodde jag skulle ramla av först eftersom ja trodde att han skulle ta mycket större språng än vad han gjorde men han hoppade jätte mjukt och jag kände att jag hängde med, ser framemot att rida han igen tusse hest.

Ska gå och duscha nu hade jag tänkt och sen lägga mig framför tvn och titta på desperate housewifes och sen cougar town eller va den hette. Sen imorgon är det skola.... Är inte alls pigg på den skulle gärna vilja ha lov denna veckan också, men men...

SWEET DREAMS!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0