People changes, things goes wrong, shit happens but life goes on

Hej alla sötnosar!

Sitter här i skolan och gör ingenting försov mig i morse så fick lite sovmorgon, skönt det. Istället för att skriva här borde jag egentligen skriva på min samhälluppsats som ska vara klar nästa vecka men jag orkar verkligen inte, min lust att plugga är helt slut orkar inte göra någonting för tillfället men jag måste skärpa till mig.

Är hungrig också för hann inte äta någon frukost i morse men som tur är har dom ändrat schemat så har snart lunch, men jag har fortfarande kvar håltimmen på 2 timmar och en kvart så jävla jobbigt, men that's life.

nu ska jag iaf försöka få lite gjort..



Over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0