onsdag

Idag spenderade jag min dag med madeleine, vi var här ett tag sen gick vi ner på stan och åt på nancys som vanligt och det var riktigt gott, jag åt en kycklingsallad och madde åt burito efter det åkte vi ut till hennes stall och jag tittade på när hon hade hoppträning. Hennes hest har verkligen blivit så fin och hon var jätte duktig! På kvällen åkte vi till heron city och kollade på shutter island & den var helt okej men man fattade ingenting av den så det är ingen film jag rekomenderar att man ska gå och se, trodde verkligen att den skulle vara så mycket bättre än vad den var! Träffade även maja, julia, ida & minna där så det var roligt va länge sen jag såg dom. Efter bion åkte vi hem till madde och sov i hennes nya hus som dom håller på att renovera.. Vi bakade även VÄRLDENS godaste kladdkaka mums på den, med glass till och cider haha det satt inte helt fel.

  

bild 1: våran kladdkakis
bild 2: Min lillebror och hans kompisar bjuder på en fin bild!
bild 3: jag och madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0