jag hatar sj

(skulle publicerats i morse) .. Just nu är jag skitförbannad, åkte upp till syd som vanligt i morse för att ta tåget till skolan men så är det inställt och det är inte första gången. Under hela vintern har nästan alla tåg antingen varit inställda eller försenade och det gör mig förbannad liksom SJ hallå är det vinter i år IGEN nejmen oj hade ni glömt bort det eller vadå? blir så trött på dom liksom när ska dom bättre sig..

Som tur är så har jag en snäll mami som lät mig komma till hennes jobb, så här sitter jag nu och dricker varm choklad och äter på en god kaka hihi. Ska snart gå in på hennes avdelning och leka med de små barnen, några killar ville att jag skulle hjälpa dom att bygga flygplan av lego? haha I have now idea how to do that! men ska kila nu. bjuder på en grym låt också!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0