Idag var det en månad sedan

du lämnade oss Farmor och jag saknar dig så mycket. Skulle kunna göra vad som helst för att få tillbaka dig för utan dig är jag inte hel, det är som om det fattas en puzzelbit i mitt liv och den puzzelbiten är du. Jag försöker att inte tänka så mycket på det som hänt men det känns som att det kommer bli fel i längden. Jag måste börja vänja mig vid tanken av att du inte kommer komma tillbaka även fast jag önskar att du gjorde det. ( bilden nedan är från sista gången jag träffade dig )

Det går inte en dag utan att du finns i mina tankar & även fast du inte finns här hos oss så lever du med oss. Och jag hoppas att vi en dag ses igen. Du var världens bästa farmor och jag kommer aldrig att glömma dig. Jag älskar dig idag, imorgon & föralltid. Vila I Frid


Kommentarer
Postat av: Johanna

vila i frid <3

2010-03-08 @ 19:00:59
URL: http://jstenroos.blogg.se/
Postat av: andreas

Vila i frid <3 förstår hur det känns att förlora nån som står en så nära :(

2010-03-08 @ 19:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0