i can walk on water

Ligger i min sköna säng och tittar på wild child, as bra film. Ingen film för killar haha men alla tjejer borde se den.  Tittade på hitta nemo innan också, det måste vara världens gulligaste film nemo är så söt. Och Doris haha så jävla rolig var länge sen jag skrattade så mycket. Har inte orkat göra ett skit idag har bara legat i sängen och degat har varit as skönt. Ibland behöver man verkligen sånna dagar då man inte gör någonting utan bara är hemma och tar det lugnt.

Nu ska jag titta klart på filmen och sen ikväll kommer wallander - mastermind den får man inte missa! grymt bra film men jag tycker att det är läskig hihi..



over and out


Kommentarer
Postat av: Anonym

SMURF

2010-03-08 @ 19:29:38
Postat av: lovisa

en råsa smurf

2010-03-08 @ 19:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0