hello baby can I see a smile

Kom precis hem, fan vad jag hatar tågen.. Tog nästan två timmar för mig att komma hem idag bara för att tåget var lite försenat vilket gjorde att jag missade bussen hem. Är så äckligt trött på tågen just nu så det är inte sant! men aja skitsamma.. Snart är det vår iaf så då kommer det förhoppningsvis att bli bättre.. Älskar två grupper på facebook som handlar om tågen "nemen sj, snöar det, i år, igen?" och "tänkte hoppa framför tågen, men juste det kommer inga tåg" ..

Funderar på att fixa något att äta är jätte hungrig men vi har ingenting gott buhu. Skolan idag var iaf riktigt rolig, jag min smurf och ina hade det riktigt mysigt och dom är bäst i hela världen! Vi hade historia prov idag också haha! kunde inte ett jävla skit och det var jag inte ensam om helt värdelöst. Sen så¨blir jag så trött på vissa personer som inte vet hur man ska bete sig & som inte har något liv utan som måste förstöra för andra i brist på annat. Orkar inte skriva mer nu.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0