one life, one chance


Idag är det måndag egentligen världens sämsta dag på veckan, men idag är den bra. För jag är ledig, wiho så jävla skönt. Kom precis ur duschen och funderar över vad jag ska hitta på idag. Ska nog åka till maddes skola men jag vet inte om jag hinner eftersom att jag måste skriva klart en samhälle uppsats och en geografi uppsatts men just nu känns det som att jag inte pallar med det alls, min skol lust ligger på noll just nu för jag vill bara en sak och det är att det ska bli sommar & lov så jävla underbart och jag har aldrig längtat såhär mycket efter sommaren.

Igår hände det en rolig sak också, jag hade varit ute med mina föräldrar och handlat och när vi ska åka hem så står en bil stilla mitt i vägen så stannar vi bakom sen börjar bilen backa och kör rakt in i oss så hela framsaken lossnade och ut ur bilen kliver en muslim och jag och mamma höll på att dö av garv för han kunde knappt svenska. men synd för han som får betala reperationerna. haha!

jag funderar på att göra en ny header också..

Kommentarer
Postat av: Andreas

Min skollust finns inte, sommar&lov vill jag haaa! :D

2010-03-15 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0