Don't trust anyone

Blev inget inlägg igår känner att jag blir slarvigare och slarvigare med att uppdatera nen whatever det är min blogg, my rules.. Jag har ju ett annat liv än att sitta och skriva här också.

Var nere på stan med min mami igår en snabbis, hittade en söt vårjacka och ett bar byxor som jag letat efter jätte länge! ett par beiga (stavning) jeansleggins kommer bli skitfint nu till våren. Just nu så vill jag bara att all snö ska försvinna är så stört less på den..
Jag känner mig riktigt duktig också för igårkväll skrev jag klart min samhällsuppsats, den blev inte världsbäst men den blev helt okej iaf!


Jackan, Vila 349kr

Jeansleggins, Vero Moda 159kr


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! nja inte så.. sj? :)

2010-03-17 @ 19:43:30
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0