dagens..

Dagens humör: Glad och Spänd

Dagens mående: Helt okej, lite trött bara.

Dagens borde: PLUGGA!! men jag orkar verkligen inte..

Dagens frisyr: bulle på huvudet.

Dagens smink: lite foundation, rouge och mascara.

Dagens klädsel: Jeans och en rosa söt kofta

Dagens planer: Mysa lite med min mami, åka till stallet och rida den söta hesten sen titta på den nya serien cougar girl (stavning) sen sussa.

Dagens materiella vill ha: Hmm.. Kommer inte på något!

Dagens fundering: Jag kanske borde börja plugga lite bättre..

Dagens beroende: Halstabletter

Dagens tråkigaste: HISTORIAREDOVISNINGEN
Dagens längtan: Tills jag får träffa farmor igen..

Dagens superlängtan: SOMMAREN!

Dagens tidning: Haha LT

Dagens låt: Owl City - Fireflies , så jävla bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0