min helg har varit den bästa på riktigt riktigt länge

Har inte blivit någon uppdatering dehär helgen men jag har verkligen haft fullt upp. I fredas firade vi midsommar på mina föräldrars kompisars kompisars? landställe och det var verkligen jätte mysigt. Sen på kvällen var jag först i enhörna med en massa roligt folk och sen på kvällen drog jag och Anna till en fest i västergård där Maja och alla var också det var helt awesome min midsommar var verkligen hur bra som helst och den spenderades med riktigt bra folk!

I lördas så fyllde jag år och jag vill tacka alla så hemskt mycket för alla fina gratulationer jag blir verkligen hur glad som helst över allt fint som vissa har skrivit. Jag vill också tacka alla som var med och käkade på barolo, men speciellt vill jag tacka Alexandra & Ina som gjorde min dag & kväll helt perfekt.

I söndas så var jag Alexandra & Ina nere på stan här i södertälje och shoppade och hade det jätte mysigt, sen senare på kvällen grillade vi med mina föräldrar. Vill säga att ni två är de bästa vännerna jag någonsin haft och jag älskar er verkligen.

här kommer lite bilder från fredas & lördas:

FREDAS;







LÖRDAS;






Kommentarer
Postat av: Alex

Aaaw hjärtat! Du är en underbar vän och jag älskar dig massor!!! Min helg blev också helt perfekt! Kom till oss i veckan :* Typ torsdag! Jag ringer :) <3

2010-06-28 @ 20:08:33
URL: http://lindholmalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0