It's monday baby

Godmorgon bloggen!

Vaknade för en liten stund sedan, funderar på att gå och sätta mig på min ballkong och äta frukost om jag orkar gå upp ur sängen.. Har faktiskt sovit riktigt gott inatt inte vaknat en enda gång förens nu vilket jag blir förvånad över brukar alltid vakna flera gånger men men... Har ni sovit gott? :)

Idag ska jag nog åka till Mariefred och sova hos världens bästa Ina för imorgon ska vi dra till strängnäs och bada med en massa, vilket jag tror kommer bli riktigt roligt!



Hoppas ni får en bra dag för det ska jag ha! PUSS

Kommentarer
Postat av: sofia lind

vilken härlig blogg du har! och jag har sovit riktigt gott tack :) kika gärna in hos mig kram

2010-06-21 @ 13:58:44
URL: http://sofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0