en lista

Ditt födelseställe? - Södertälje ( turkiet nr 2 )
Spelar du något instrument? - Nej
Dina första tankar när du vaknar? - Undra om jag kissat på mig idag, igen..
Är du hungrig? - neeeeeej
Vart bor du? - Viksängen
Är du bra på att? - Rida Hest
Är du kåt? - Ja absolut hela tiden varje dag
Är du singel? - Yes
Låt just nu? - Young Dad - HOFFMAESTRO
Är du sexig? - Ohja du ska bara veta
Antal timmar sömn inatt? - Vem pallar bry sig, SOMMARLOV FÖRFAN
Vem vet mest om dig? - Pelle svanslös
Vem vet du mest om? - Hemlige Molgan
Höger eller vänsterhänt? - Höger
Språk? - Syrianska, Arabiska, Turkiska
Sängdags? - nu?
Äger du några vapen? - Har en bomb under sängen men det håller ni käften om
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Ullabrita
Sjunger du? - Hela tiden
Kommer du överens med dina föräldrar? Ja oftast
Din hårfärg och frisyr? - Rosa & Pottfrilla
Kläder du hade på dig idag? - Gick runt naken
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Olika
Har du glasögon? - Ah stencoolt
Hur ser din plånbok ut? - Stor svart
Favoritårstid? - SOMMAR
Favoritdjur? - Ni vet sån där hest med 4 ben?
Vad köpte du senast? - Godis
Hur mycket pengar har du? - Inte ett jävla öre
Sov du ensam inatt? - Nej jag sov med Eveliiiiiina
Vem sov hos dig senast? - Nalle puh
Vad gjorde du kl 08 imorse? - Sov...
Vad gjorde du för 15 min sedan? - Satt här och dega
Sover du tungt? - Jag är tung så ja?
Drömmer du mardrömmar? - Nej
Trivs du med ditt jobb? - Älskar att tvätta avlopp, så ja!
Favoritklädsel? - Leggins
Vad ser du om du tittar till höger? - En ful vägg
Sommarplaner? - Supa?
Hur många kuddar sover du med? - Många
Morgon eller nattmänniska? - Natt
Vad är viktigast för dig? - Vännerna & Familjen
Är du kittlig? - JA!
Stjärntecken? - kräfta
Äckligaste insekten? - Småkryp usch
Stökigt el välstädat? - Städat när jag orkar städa
Längtar du mest efter just nu? - Midsommar & min födelsedag
Använder du icq eller msn? - Haha, MSN
Hur ofta loggar du in på helgon? - Vad fan är det?
Längtar du till din födelsedag? - JAAAAAAAA!
Har du rakat dina ben någon gång? - Nej aldrig gillar hår
Är du snäll? - Absolut
Är du blyg? - Nää
Ögonfärg? - Melerade
Syskon? - Philip
Favoritdag i veckan? - fre + lör
Värsta ämne? - Matte helvete lars olof
Tycker folk du är snygg? - Om man tycker negrar är snygga så absolut
Vad har du för planer till helgen? - leka med evelina!
Är du sugen på något nu? - Ja på dig....
Brukar du bada i sjöar om somrarna? - Ja vafan
Vem får en kram? - Inte du iaf
Vem får en puss? - Nallen
Vad åt du till frukost? - Macka
Hur ser du ut idag? - Död
Nästa mål i ditt liv? - Klara mig utan dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0