what you feel is what you are, and what you are is beautiful.

Idag har jag varit i stockholm hela dagen med min mami & papi & shoppat, fikat och lite annat mysigt. Fick med mig hem en jätte söt kjol, en tröja & en kofta. Nu sitter jag här framför datorn och ska snart måla mina naglar, kul fredag..

Imorgon åker jag till mariefred hem till Ina ska sova hos henne med Alexandra och det ska bli hur kul som helst har saknat er tjejer jätte mycket, ni är bäst! Får se vad vi hittar på för något, Alexandra jobbar till 9 så jag och ina får väl gå och äta hos henne och sen chilla lite inne i stan.


Kommentarer
Postat av: a

aaaaaw älskling jag lääääääääängtar!

2010-07-24 @ 00:13:09
URL: http://lindholmalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0