Stuck on you, I got this feeling down deep in my soul that I just can't lose.

hej sötnosar!

Nu har jag kommit hem ifrån stranden och har precis duschat. Det är nog det bästa som finns, ta en all dusch efter man legat på stranden en hel dag. Smart som jag är glömde jag att smörja in mina armar och min rygg så är typ lite röd, eller inte lite ganska mycket faktiskt men det lägger sig nog snart hoppas jag.



Ska snart klä på mig sen käka lite och efter det drar jag till Mikaela och fixar mig inför kvällen, vi ska till the strip kameran följer med också så kommer väl upp lite bilder här sen..

Kommentarer
Postat av: Johanna

vilken underbar sommarbild! :D

2010-07-16 @ 01:09:58
URL: http://jstenroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0