Livet är inte de dagar som gått, utan de dagar vi minns.

Dethär är första dagen som jag blivit riktigt förbannad på min chef eller vad han nu är för något. Han är jätte snäll som låter oss gå från jobbet tidigare varje dag ( runt 11 istället för 3 ) men.. Så fort vi gör något pyttelitet fel så blir han skit arg, som idag hade inte jag och frida putsat fönsterna tillräckligt ordentligt men vad tror han egentligen.. att fönstrena ska bli rena när han ger oss servetter som man torkar arslet med till att torka, ah ni hör ju själva hur dumt det låter...

Som tur va slapp vi vara kvar till 3, vi fick gå hem vid 12 så det var endå skönt.. När jag kom hem så somnade jag direkt var så fruktansvärt trött så jag sov nån timme. Sen drog jag med min mami ner till gymmet eftersom Johanna den jäveln är bakis så hon kunde inte gymma...

btw så har min lillebror växt om mig, man blir ju lite arg......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0