I wanna celebrate and live my life Saying AYO, Baby, let's go.

Hej bloggen

Idag har jag varit en riktigt duktig tjej. Först har jag varit på jobbet i två timmar & känat nästan 400kr sen efter det var jag på gymmet för första gången sen i maj?! Trodde att det skulle gå skit dåligt men det gick faktiskt helt okej. Ska försöka att komma igång igen och gymma varannan dag som jag gjorde förut man mådde så jävla bra utav det..

Nu så har jag precis duschat & ska snart börja fixa mig lite. Ska ner på stan med Johanna och äta nancys och kolla runt lite i butikerna. Jag vill så ha en ny fin bikini men dom är ju typ slut överallt, arg tjej!


bjuder på en sommarbild! Känns ju som typ höst nu med tanke på det jävla skit vädret.. man blir ju lite lack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0