första dagen.. bara 4 kvar!

Nu är jag hemma igen, eller inte hemma men hos mormor och morfar! ;)
Har haft det riktigt mysigt.. Först var jag hos mina yngsta kusiner i deras hus och vi myste och tittade på film medans de vuxna fixade inför imorgon.. Sen åkte vi till en jätte mysig resturang och åt, man såg ut över hela vattnet & hamnen det var verkligen jätte fint! Men istället för att berätta allt så lägger jag upp lite bilder.

hos mina kusiner
ena sidan av deras hus

Hilda, Jag & Ida

Hilda, Jag & Ida

på resturangen
Jag & Ida

världens bästa mami

Världens bästa morfar

Jennie, Hilda & morbror Jonas

nere vid hamnen
Hilda, Jag & Ida

jag & mami

Världens bästa mormor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0