bio & shopping med världens bästa mami

Var och shoppade idag och kollade på bio med världens bästa mami. Vi kollade på new moon och den var helt okej, själv så tycker jag att den första filmen var bättre men jag ser fram emot tills den tredje filmen kommer ut på bio! Jag har även druckit världens godaste varma choklad idag, inne på något nytt fik på heron city riktigt  mysigt faktiskt. Från skärholmen och shoppingen fick jag med mig hem två koftor, en svart och en jätte söt rosa och även en svart tunika.

Imorgon börjar jag skolan igen också efter ett skönt lov, har bara tagit det lugnt och varit hemma vilket jag inte ångrar en enda sekund har sovit ut och vilat upp mig så nu är jag redo för några veckor till i skolan. Är ju inte alls långt kvar tills sommarlovet nu! Ska bli så underbart, längtar verkligen efter sommaren nu är så trött på vintern och all snö just nu..

Nu ska jag fortsätta att titta på herrarnas 5mil i os, hoppas på att någon utav svenskarna tar medalj, HEJA HEJA HEJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0