take me as I'am



blev ingen uppdatering igår kom hem rätt sent och somna nästan direkt. Var hemma typ hela dan och sov, var ju ledig sen följde jag med madde till stallet och kolla på hennes hoppträning det var rätt roligt, hennes häst är verkligen jätte söt och den har blivit jätte fin!

Idag så ligger jag hemma och är sjuk, buhu inte bra! Har verkligen jätte mycket plugg i skolan nu och är redan skoltrött inte bra jag måste verkligen skärpa mig. Men antar att det blir så när man väljer att göra allt i sista sekund.. Har matte prov imorgon också, lär ju gå jätte bra. ;)

nu ska jag iaf gå och göra varm oboy och en macka och krypa ner i sängen, blubb blubb



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0