skolan är det bästa som finns

trodde ni det själva skolan suger ollon borre.... Sitter här med mina älsklingar.. vi har samhälle skit tråkigt men endå vi slutar snart eller jag blev utslängd för jag blev arg på en annan lärare men endå tåget går inte förens 20 över så måste sitta kvar här .. ska hem sen och leka med alex hihi sen sova är fett trött och lite hyper. kan inte sitta still mjau voff nöff.

dagen idag har typ varit jätte knasig kom först sent till svenskan men sen blev jag fett glad för vi fick tillbaka ett prov och jag hade fått mvg haha jag känner mig fett smart .. :D Sen kommer jag inte ihåg mer har haft tråkigt och sovit typ iaf. Min bästa Johanna blev utslängd från geografin också för våran lärare har lite mens, eller kanska mycket men endå hon är en klimaterie kossa, gillar henne inte!


johanna & jag

sen alexandra, du är den bästa som finns glöm aldrig det! jag älskar dig och ställer alltid upp för dig!

HA DET BLUBB BLUBB!


Kommentarer
Postat av: Johanna den bästa

vi är så bäst sockertopp

2009-11-16 @ 15:45:43
Postat av: Walentin

söt bild :)

2009-11-19 @ 17:09:28
URL: http://walentin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

vi är bäst mitt hjärta!

hihi ja, johanna är söt!

2009-11-20 @ 11:23:03
URL: http://lindkvistlovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0