onsdag

Sitter i skolan nu och har engelska skit tråkigt men har snart rast och det gillar vi! och jag slutar 12 idag mums på det, eller jag ska ta svinis sprutan sen också så måste sitta kvar här ett tag och jag kommer troligtvis dö, buhu. Och Emelie du måste också ta den idag, vill inte ta den själv, din häst kan träna sig själv hihi.

Vi ska tagga fett inför helgen också händer en massa roliga saker då, på Fredag är det antingen fest i strängnäs eller tjejmiddag hos maja, på lördag är det tjejmidag hos johanna och på söndag globen med madde!

Ville bara säga också att jag älskar mina tjejor enormt, ni är guld värda..


Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar dig tusse!! <3

2009-12-02 @ 22:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0