mina ögon kan tindra, mina läppar kan le, men sorgen innuti mig kan ingen se.

Nu idag när jag legat hemma har jag funderat mycket på livet, varför leva när vi en dag kommer dö, varför kan man inte bara få leva föralltid? Vad är egentligen meningen med livet, vi gör något som gör att vi mår bra och är glada för stunden, men sen då, vad händer sen? Varför kan man inte alltid må bra och känna dendär varma känslan i hela kroppen?

Att ta vara på de man har och på livet är något som jag har tänkt mycket på den senaste veckan, men vad skulle hända om du skulle lämna oss nu? ja skulle inte klara mig utan dig du har funnits vid min sida sen jag var en liten bebis, jag har alltid varit välkommen hos dig och vi har kunnat prata om allt. Om du försvinner så försvinner en del av mig också, en del som aldrig kommer att kunna ersättas.

Fan att den kom tillbaka, du lyckades bekämpa den en gång och denhär gången ska jag hjälpa dig att bekämpa den igen, även fast den sitter på ett mycket farligare ställe nu.. Fan varför just dig, skulle göra vad som helst just nu för att få vara i din sits, bara du slipper genomlida allt en gång till, bara du slipper ha ont. För det gör ont i hela mig att se dig nu, att se din smärta, att se in i dina ledsna ögon. men jag ska hjälpa dig igenom dethär, vi klarar det tillsamans! 



Kommentarer
Postat av: Isabelle

Lovisa, jag finns alltid här för dig, dag som natt! ringer du mig kommer jag alltid svara. Du kan kämpa, kämpa med henne för hon behöver dig nu!! och hon vet att hon har dig vid sin sida, därför fortsätter hon kämpa. Hon kommer klara det här för hon har dig. och vem som helst som har dig i sitt liv klarar allting! va stark, va starka tillsammans. Jag saknar dig jätte mycket, och jag älskar dig hjärtat!!! du klarar det här.

2009-11-19 @ 16:00:34
URL: http://isabelle93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0