Lördag 21/11 & Söndag 22/11

Blev ingen uppdatering igår ( lördag ) men jag var på ikea med min familj, handlade en ny säng blandannat och lite småsaker. På kvällen skulle jag följt med tjejerna på fest i strängnäs men jag kände att jag inte orkade så satt hemma med papi guldfisk och mami och kollade på två grymt bra filmer! The Proposal & Wallander - Läckan, dom borde alla se sjukt bra!




Idag är det söndag, den sämsta dagen på hela veckan?
Man vet allt man har framför sig, en jobbig skolvecka blandannat.. Om ett tag ska jag iaf till min farmor med min familj och mina kusiner och pelle och fika lite, känns som om jag måste ta vara på tiden som jag har kvar med henne nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0