just keep smiling

Nu ligger jag här i min säng ska snart sova..                     
Kom hem från sjukhuset för ett tag sen också så det är lite blandade känslor här hemma men försöker hålla humöret uppe blir nog bäst så för oss alla här hemma..

Käkade kebab innan också det var fett gott enda bra med alla turkar i södertälje.. finns en massa som kan göra goda kebaber hihi mums på det. Ne nu ska jag inte vara elak, men det är ju sant..
Och haha jag hade ju nästan glömt bort att jag är ledig i morgon också, kul om jag hade åkt till skolan endå! men fett skönt ska dega hela dagen bara sova och kolla film och mysa gaaaah. Men jag saknar alla i skolan och min alex, hihi så ska sova nu och drömma om dom. Ni är guld värda!

blubb blubb natti bloggen

                                                                                                          It's gonna take a lot
                                                                                                       to drag me away from you
                                                                                                         FARMOR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0