en ny blogg & en lyckad helg

Jag ska försöka börja blogga igen hade jag tänkt, dels för att det är kul att se tillbaka på sen, och dels för att jag behöver skriva av mina känslor och tankar ibland. Lär ju inte uppdatera så mycket men endå!

Min helg har iaf varit jätte mysig, och den har till största delen spenderats med mina underbara flickor.
I fredas var vi i rönninge på fest, det var lite galet men endå roligt & i lördas hade jag tjejmiddag så då var tjejerna här och vi åt smörgåstårta och massa godis och chips och pratade om allt från himmel till jord och hade det allmänt mysigt. Känns som om jag hittat riktigt bra vänner som man verkligen kan lita på och det är guld värt.

tjejmiddag hos mig
emelie, jag, johanna, frida, elin & isabelle


Kommentarer
Postat av: Marcus

fina tjejer ;)

2009-11-19 @ 15:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0